Titta in:

Long time no blogg. Sorry. 
Men häng med på Sliperiet Gylsboda sidan också, så ser ni lite av vad som händer. Bl a har vi invigt mineral- & fossilsamlingen.
Skyltningen hit som jag tjatat om i många år är nu på plats. Tänk att man kan bli så lycklig över en vägskylt!!
Vi planerar för påsk i Sliperiet. De här knashönorna skall monteras på Dibasfot. I alla fall den ena.
Liiiite sten- & silverjobb hinns med mellan varven. En ny ring till påskutställningen tex :
Faktiskt ganska nöjd med själva konstruktionen för att hålla stenen på plats!
Jag har ju inte varit sådär riktigt frisk sen jag rök på nån riktigt omgång redan i januari med hög feber osv. Har sökt flera gånger med varirande resultat för att få reda på vad det är som är fel. I veckan var jag på sjukhuset och fick träffa tre olika läkare som verkligen tog det på allvar. En rejäl inflammation i kroppen, reumatiskt som går bananas & så har det blivit psoriasis av det. Där av nästan som brännskador över hela benen, ryggen & magen. Men nu fick jag medikamenter  & jättelampa för ljusbehandling av såren mm så nu skall vi nóg skrämma liv i den vanskapta kröppen igen ;) 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback