Halsband, ljuslyktor och funderingar

Helt galet vad tiden rusar. På Sliperiet Gylsboda uppdaterar jag nästan dagligen. Här blir det tyvärr längre mellan uppdateringarna men här kommer i alla fall en liten uppdatering. Ett nytt hänge:
De första lyktorna jag gjort åt Christer Bording- jag hjälper honom med några av hans lyktor, så jag gör dem i hans design & i hans namn. Tacksam för förtroendet.
Påsken i Sliperiet var mycket välbesökt. Hålla öppet hela dagarna, baka på mornarna & kvällarna för att fylla på gav inte mycket tid för vila, men kul är det ju!
Måste bara visa bilden min far plockat fram på farfar Bror Lindberg, den lille gossen mellan föräldrarna på bilden. Det är hela den Lindbergska syskonskaran. Farfar var född 1909. Så fina de är!! 
Deras ekologiska avtryck var nog betydligt snällare än våra. Nu får vi göra vad vi kan för att bromsa. Otäcka bränder rasar, det är varmt, torrt och blåsigt. Men det finns hopp & alla kan fråga sig: Vad kan jag göra?! För alla kan vi förändra något i rätt riktning! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback