Silverring med polerad Diabas

 
 
 
 
 
 
Minns ni beställningen jag berättade om, ringen som var inspirerad av en svarvspåna? 
Här har vi den (när jag skulle testa så ringen kändes bra på var detta den minst skrapade handen jag hade att tillgå..) Specialdesignad av kunden:
Levererad & klar. Tackar för förtroendet.
 
Idag har Karin Linderoth & jag brainstormat kring juleventet i Sliperiet. Event i Advent, 8-16 dec. Info om eventet finns på Sliperiet Gylsbodas hemsida och facebooksida. Det är väldigt många bra och minst lika många mindre bra idéer vi kommer upp med när vi brainstormar, men roligt har vi på våra arbetsmöten! Jag passar på att slå ett slag för Sliperiets ljuvligt juliga julkort här också, efter originalmålning av Karin Linderoth. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback