Design efter kundens önskemål

Tack för att ni hänger kvar, trots att det blivit glesare mellan inläggen. Den där tiden vill inte räcka till. Hoppas ni hänger med på Sliperiet Gylsboda också, där försöker jag uppdatera nästan dagligen i alla fall. 
 
Minns ni ringen jag visat förut, den som designades efter kundens önskemål? Om inte så friskar vi upp minnet:
 
Hon önskade ett tillhörande hänge. Såhär blev det:
Visst var det trevliga idéer, det blev smakfullt & snyggt tycker jag! 
Nu har det mest varit jobb i Sliperiet som hunnits med.
Igår blev det ett trevligt avbrott i arbetet när lilla Mona kom på besök med pappa Glenn (och i bakgrunden Max som i vanlig ordning springer när det kommer fram en kamera..). 
Naturen i Gylsboda bjuder på sprakande färgprakt. Jag har sagt det förut, här går det inte att bli "hemmablind", varje dag slås jag av hur vackert här är!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback