Skruvat set i Diabas & silver

Nu har örhängena i förra inlägget fått sällskap av ett halshänge:
Setet ser ut såhär:
Det passar fint till lite festligare tillfällen tycker jag. Men kombon svart & silver passar i alla lägen, såväl till vardags som till fest. 
Igår lockade höstsolen ut mig från verkstaden (djuren vill ju ha sina rundor även när det regnar, men igår var det extra angenämt med eftermiddagssolen som värmde). Som jag sagt förut, jag blir nog aldrig hemmablind här. Jag slås varje dag av den vackra naturen & den unika miljön. Här skymtar Gamla Transformatorstationen mellan björkarna som fått riktig höstfärg i lövverken. 
I morgon fortsätter jag arbetet i verkstaden, jobbar på en beställning som sätter mig på prov med att hitta lösningar. Kul med utmaningar :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback