Silverblomma med Diabas

Regn, regn, regn. Det smattrar på rutan till lilla verkstaden i takt med hammarslagen när jag hamrar silver. 
En spännande beställning som jag jobbat intensivt med de senaste veckorna är på gång. Men den får ni inte se riktigt än. 
 
Innan jag började på den gjorde jag en blomma som jag planerar ta med till utställningen i byagården i Ubbaboda den 4 november med Karin Linderoth & Emma Persson. Mer info om den utställningen kommer inom kort.
Hästarna vill ha lite gott att tugga på när höstrusket sätter in. Men Lexi fattar inte alls varför inte hon också kan få lite?! Allt passa som hundmat i hennes värld.
Lilla Doris däremot har börjat bli en riktig liten finsmakare. Men det kan man väl få vara när man är så söt som socker.
Igår kom lite material & verktyg som jag beställt. Vissa saker behövde verkligen förnyas..
I gårkväll var det projektledarmöte på Leader Ess kontoret. Mycket trevligt & intressant info från bl a leader, länsstyrelsen och de olika projekten. Följ oss gärna på http://www.sliperietgylsboda.se
Sliperiet Gylsboda :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback