Maskiner i uppror, cool katt & nya smycken

Hoppsan, nu blev det ett alldeles för långt uppehåll i bloggandet igen. 
Jag har studsat som en psykotisk gummiboll mellan möten, fixande i Sliperiet, pappersarbete, räfsa löv, putsa fönster, arbete i lilla verkstaden, keramikande osv. Tiden går lixom helt hysteriskt fort. 
Jag vet inte, men det verkar som maskinerna i omgivningen vill säga mig något?! Idag när jag skulle borra hål i några stenar till örhängen började maskinen låta konstigt, gå ojämnt & så luktade den bränt & sen var den tvärdöd. Nåja, behövde ju ändå in & dammsuga.. Och där blev resultatet detsamma!! What?! Inte den också!! Nå ja, fram med sopkvasten då, den skall väl i alla fall inte krascha :) 
 
Vår lilla vildkatt har däremot visat sig vara en riktigt livsnjutare som uppskattar att chilla i soffan. Visst är hon söt det lilla livet?! 
Vad har hänt i lilla verkstaden då? Jo, jag jobbar med att fylla på med lite nya örhängen eftersom det gått åt mycket sådana på senare tid. Ringar blev det också lite tunnt med & det är ju inte bra när tomten skall kunna komma & fylla sin säck med div önskningar. Så, påfyllning pågår. Här är ett exempel på en lite annorlunda ring som syns & ger bäraren det lilla extra:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback