Set stelt silverhalsband med polerad Diabas och långa örhängen

Idag kom det välbehövliga regnet. Tomatplantorna bockar & tackar. Jag också, så slapp jag bära vatten till dem idag. 
Pappersarbete till Sliperiet (ytterligare bidragsansökningar, tillstånd osv) varvas med praktiskt arbete i bygget, i lilla verkstaden & på vedbacken. 
Roligast är det vid de gemensamma arbetsdagarna i Sliperiet, då det blir så mycket gjort. Och så blir det så trevliga pauser.
Säkerhetstänket är på topp. Not. Här får jag skämmas lite, i synnerhet med tanke på mitt tidigare arbete där jag bl a höll riskanalyser... Lägg märke till "skyddsskorna"..
och då får man naturligtvis räkna med att det går som det går..
 Aj. Kanske sa jag något annat litet ord. Som hoppsan eller så. 
 
Ja, ja, nu är det i alla fall sommar & DET gillas!
 
Örhängena har fått sällskap av ett halsband med polerad Diabas & ett handsmitt stelt silverhalsband.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback