Hänge silverängel med Diabas

Är ni duktiga på att använda emojis? Jag tycker det är lite klurigt ibland att veta vad en del av dem egentligen skall betyda. Det är ju trist om jag menar en sak & mottagaren tolkar den helt annorlunda. 
Idag skulle jag behöva en emoji som sa:
"Hur i hela världen tänkte jag nu?! Hjälp!!" 
Jag blev tillfrågad angående hedersuppdraget att hålla årets vårtal vid Valborgsfirandet i Ubbaboda Byagård. Och jag svarade ja!! (här hade den emojisen platsat)
Nåja, nu skall här filas på vårtal!
Än finns det lite is kvar på sina ställen, så det känns som jag har lite tid på mig i alla fall innan det är dags.
Jaha, sen skulle jag ju då dra ner på saker & ting för att frigöra mera tid till den egna verksamheten & till Sliperiet. Det går sådär. I helgen var det årsmöte i Humleslingans Konstnärsgille- där jag nu ingår i styrelsen...
Mycket hjärtsmycken blev det till Alla hjärtans Dag & nu efterfrågas det mera sådant. Men lite annat får det ju också bli. Ängeln är klar nu, som ett exempel på andra motiv. Påskens konstrunda med HKG, där ja kommer att ha utställning på Bäckaskogslott, närmar sig & då måste jag ju ha fyllt på med nyheter! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback