Blomster, hjärteset och en lyckad frisläppning

Jag är alldeles rörd, jag slutade ju fylla år för mååånga år sedan! Och ändå... Tack, hela fina extenden family <3
Och läser jag texten på lyktan från min älskade onge & hans fina flickvän blir jag alldeles tårögd!
Vad jag däremot inte alls blev nöjd med var setet jag gjorde, med halsband & örhängen. Det blev alldeles för klumpigt hänge på halsbandet, för övrigt tycker jag om hur halsbandet & örhängena stämmer ihop. Och nu är det ju strax alla hjärtans dag <3 
Fram med sågen & löda ihop på nytt, med hjärtat i halsgropen av nervositet för stackars Diabasen som inte tycker om värmen. Jag packade in den väl i värmeskyddande gel så det gick bra, Diabasen mår helt ok efter behandlingen. Och smycket har mycket bättre balans. Funkar även bra i svart textilrem. 
Så avslutar vi helgen med en bild av en lyckad frisläppning av en liten buse som gjort intrång under vaskskåpet. Med det önskar jag alla en ny härlig vecka!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback