Semesterdag & silverring med polerad Diabas

Det påstås av omgivningen att jag jobbar för mycket.. Typ hela tiden. Så kom det ett vykort. En uppmaning, "stå färdig kl 9 på morgonen, så hämtar jag dig en för en heldag". Det var från syrran, bästa lilla storasystern! Och lilla mamma fick också hänga med. Wow! Sambon ställde genast upp med att fixa öppethållandet i Transformatorn. Jag är så himla tacksam för en helt fantastisk semesterdag!! 
Vackra Österlen med Brösarp, Äpplets Hus, Vik, Ulf Lundells konstutställning:
 Simrishamn, Kåseberga, Ale Stenar:
 
vacker natur, god mat, fantastiskt sällskap, helt enkelt en perfekt dag!! Tom vädret var perfekt- om än lite blåsigt..
Jag är så lyckligt lottad!!! TACK!!
 
Och nu: åter till arbetet. Skall kolla med beställaren om denna ringen matchar hennes önskemål. 
och nu skall jag ge mig i kast med ett par örhängen som är beställda av en kund som köpt ring & halsband & nu önskar tillhörande örhängen. Kul!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback