Gylsboda Festival 2017

Då var årets festival till ända. Tyvärr strulade min kamera, så det blev inga egna bilder. Men några har jag fått från andra- tack. Så en liten glimt från dagen kan det bli. 
 
Regnvåta skyar hälsade besökarna välkomna till Gylsboda. Underbart att tappra besökare troget kommer, trots vädret! Det blev tom än mer välbesökt i år, trots vädret. Tack!!
 
Goa & glada besökare, fantastiska utställare med riktigt fin konst och hantverk & lika fantastiska artister gjorde dagen minnesvärd och alldeles underbar. Och alla som på olika sätt hjälper till med dagen, ni är bäst & jag kan inte tacka nog! 
I Sliperiet var det så häftigt att se vacker konst i miljön vi håller på att arbeta fram. Kolla bara, Christer Bordings skulpturer i fönstren, Kumi Tamaras akvareller syns på väggen.
och här Pelle Stands skulpturer och målningar. 
Sven Ingvar Johansson förvandlade en stock till ett dansande par under dagen. SÅ imponerande!!
Roberto Gonzales, Richard Sseruwagi & Kristina Aspeqvist bjöd på en bejublad konsert i Sliperiet. 
Här provar de på vårt skogscafé efter framträdandet. 
Jag måste tacka min familj som ställer upp & gör skogscafét möjligt. Syrran, systerdottern (med lilla bäbisen i magen, tjohoooo!) mamma, gubbe, sonen med flickvännen och så goda grannarna som också stöttar till med del av bakandet. Amazing!!  
 
För oss avslutades dagen med en magisk kväll med dessa vänner. Musik & rytmer blandades med spännande samtal. Tack!! 
En liten kraschlandning jag gjorde ställde till det när vi har plockat ner alla tält & stolar & allt. En lång natt på sjukhuset visade i alla fall att inget tycks vara brutet, förhoppningsvis skall muskulatur & mjukdelar läka till sig på några veckor. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback