Diabas & sötdjuren

I lördags var jag med på Stendagen med lite av mina saker. Tog med lilla tältet eftersom dagen bjöd lite småregn mellan varven. 
Å sedan var det till att hem & fortsätta knacka sten. 
Ett gäng med små lyktor levererade.
Suveränt med soliga dagar för utomhusarbete.
Passar på att börja på en skulptur. 
Sambon smygtog bilder efter en stunds arbete med vinkelslipen.. såg ut som ett spöööööke, tror jag skall bespara er detta.
Här har vi en liten livsnjutare som också uppskattar sol & värme. Llille Flipper bara njöt i solen medan de andra hästarna gick & betade. 
Lilla Doris höll mig sällskap när jag tog en liten paus i arbetet
och Lexi är med & håller mig sällskap hela tiden. Här vid Sliperiet när vi var borta & fixade lite där idag. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback