Slipeiret, Transformatorn & hjärtlig ring i Diabas & silver

Klurar på mitt vårtal. På söndag skall jag hälsa våren välkommen. Grönskande spirande vår med växtkraft som smittar. Och då blev det snö.
Har ni sett den lilla infofilmen av Kaigoma Film Productions om Gylsboda Festival? Ni hittar den här:
 
Nu har Transformatorn fått lite välbehövlig omvårdnad. Känns betydligt säkrare att låta besökare passera i dörröppningen nu. Så fick jag ta itu med en välbehövlig storstädning efter vintern & renoveringen. Nu är vi Transformatorn klar & redo för besökare, lagom till nästa veckas bokningar. 
Se så fint det blev när muraren var klar:
Och mellan varven jobbar jag på med era beställningar.
 
Ni hänger väl med på Sliepriets sida? Superdupernyheter där. Bidraget från Leader Skånes Ess är officiellt klar även hos Jordbruksverket, NU drar vi igång högväxeln! http://www.sliperietgylsboda.se 
Med det säger vi Trevlig Helg <3 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback