Silverörhängen med Diabaskula, avslappnad häst & jag gör en dunderblunder

Precis såhär känner jag mig nu :)
Sötaste Flipper, sov som en sten när jag kom till hagen & det känns som jag kommer att göra det också när jag bara kommer isäng. Lite, lite kaotiskt med alla beställningar som måste vara klara innan jag åker till Malmö på fredag, men lugn, allt kommer att vara klart för leverans i tid.
 
Hela måndagen gick åt till Skåne Nordosts Näringslivsmässa, där jag fick äran att placeras för att prata i seminariet "Vinnande koncept". Så ställde jag ut lite av mina saker också. Mycket välarrangerad & fin mässa.
Här har vi en beställning som är på väg till kund i Tyskland nu.
Imorn fixar jag det sista som skall ut i veckan, gör listor på allt som skall med till Malmö dit jag åker för att sätta utställning på fredag, öppet lörd-sönd på Rådhuset.
 
 
Behöver jag säga att trädgården är aningen eftersatt här.. Och pappersarbete. Osv osv. Och igår hände det som inte får hända. Jag hade missat skriva in ett möte i almanackan, som ju som bekant är min löshjärna. Finns det inte där så har jag noll koll. Skärpning!! 
Börjar känna att dendär semestern som faktiskt är planerad till höstlovet är välbehövlig. Jag trivs ju bäst hemma med djuren, men faktiskt, min första semestervecka sedan jag startade företaget skall bli skön! (fast jag kommer inte att kunna låta bli att jobba lite ändå, så klart..)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback