Bäckaskog & Näringslivsdag

 
Min del av HKG´s utställning på Böckaskog Slott. Naturen bidrog med lite färg bland det svarta. 
Rödaste rönnbären lyser upp
Kul med så stort intresse från besökarna. Tack!
Igår var det event i Svarta Bergen, i samband med Eurorando. Jag guidade det härliga sällskapet av danska vandrare. Mats höll fart i smedjan & de som ville fick prova på att smida. 
Jag visade naturligtvis Mette Aarre´s häftiga skulptur, & alla de andra fina skapelserna från Ubbabodasymposiet. Här passar vandrarna på att vila benen på Mettes bänk.
De närmaste dagarna är det många grupper bokade för visning i Transformatorn. Jag knåpar på med beställningar i lilla verkstaden & jag gör så mycket polerjobb jag hinner ute i sommarvärmen. De sista offerterna till Sliperiet skall in i rappet & sen är det dags för Näringslivsdagen, där jag skall prata lite under punkten "vinnande koncept". Och så skall jag visa ett litet urval av mina alster. 
Så nu passar jag på att önska er en trevlig helg!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback