Halsband silverdroppe med Diabaskula & tillhörande örhängen

För glest mellan inläggen, tiden rusar..
Pappersarbete, beställningar, arbete med Sliperi projektet, allt rullar på. Många trevliga besökare & intressanta nya bekantskaper.
Planen för Gylsboda Festival 2017 börjar ta form. Det blir häftigt! 5 Augusti- save the date!!
 
Imorgon skall jag tråffa konstnär & författare Karin Linderoth, vi skall planera för ett litet gemensamt evenemang framåt vintern. 
 
Skall ju ha min förtsta semestervecka sedan jag startade företaget om några veckor & huvaligen vad jag inser att jag kommer att ha svårt att pussla ihop det. Men det är väl klart att det skall bli grymt kul att spendera en vecka med sonen & hans flickvän, syrran & hennes kids med respektive å så lilla mor <3 Ja, vi skall åka till värmen (därav inga gubbs med, de föredrar höstrusket här hemma, ha, ha. Ja, någon behöver ju ändå ta hand om alla djuren- som jag för övrigt kommer att sakna alldeles förfärligt). Några veckor kvar. Å jag har fortfarande inte fixat varken badkläder eller växling. 
 
Halsbandet jag visade för ett tag sedan har nu fått sällskap av örhängen.
 
Trädgården levererar såhär fram i oktober & gårdagens besökare fyllde på med färgprakt från sin trädgård.
Lexi, vår ivriga jakthund, är lika förtjust i höstrusket som sin matte. Ja, jag skall villigt erkänna att jag är mycket road när Mats skall ge sig ut med bössan & förväntar sig att Lexi skall vara ivig att få hänga med. Istället ser det ut såhär:
Hon är för söt <3 Mammas flicka :) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback