Förbryllande nyheter och stämningsbilder från helgens event

Veckan i värme byttes bryskt till verkligheten här med snö, kyla, störtförkylning & jobb upp över öronen. 
 
Och så nyheten som nått oss idag från USA, det förbryllar mig. Undrar så på alla rädslor & allt hat som styr människor på olika sätt.
Empati, kärlek, omtanke om varandra, om vår miljö, djur & natur känns som viktiga saker att lyfta. Låt oss göra det <3 
 
Med det sagt tänkte jag visa några bider från vårt föradventsmys i Bygdegården i Lönsboda i söndags. 
Karin Linderoth & jag fick husera i muséet & blanda vår konst med inredningen där. Häftigt!! Uppskattar verkligen hembygdsföreningens generositet att låta oss använda det vackra museumet. Vi är så glada att det kom så väldigt många besökare! Tack!! Och så var det ju jätteroligt att arrangera tillsammans med Karin igen, det var länge sedan sist. Karins fina barnböcker gör succé och det glädjer mig verkligen.
Såhär mysigt hade vi det:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback