Silverring med silverinfattad polerad Diabas

De senaste dagarna i korthet:
 
Varit med på trevliga Göinge Afton tillsammans med det härliga gänget i IQ Projektet Kvinna hjäper Kvinna:
Jag & min fantasiska adept Hanan
Systerdottern var snäll & hjälpte mig att försöka tygla svintokvasten med en liten fläta, när jag inte blivit färdig att beställa klippning i tid. 
En tur till Svarta Bergen för snabbfika med trevliga personalen & så fylla på mitt skåp med lite nytt:
Jobbat vidare med ringen från mitt förra inlägg:
 
Beställningen packad i ask & klar för leverans:
Lexi mår bättre, tack & lov. Hon håller mig sällskap när jag jobbar ute om dagarna:
Och nu går mina ögon alldeles i kors, tagit ett litet ryck med trädgårdsarbete ikväll tills det mörknade. I morgon skall det bli vackert väder, då blir det fortsatt utomhusarbete med att polera mera Diabas. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback