Morsdagstankar & hjärtligt halsband

Mors dag på söndag. Jag säger som jag brukar. Dessa komersiella dagar..
 
Men det finns en mängd bra saker att uppmärksamma mor med via olika välgörenhetsorganisationer som jobbar med behövande djur, barn, natur osv osv. Skall jag hinta till min son så.. näää då inte behöver du tänka på mamma ;) Men OM du nu vill så- orangutanger är jag som bekant mycket svag för & man kan adoptera en Orangutang på Borneo & hjälpa till att  rädda dess miljö <3 
 
Ett hjärta av sten brukar ju inte mammor ha. Men som kärlekssymbol är hjärtat en av de äldsta symbolerna som är känd, så kanske ett symboliskt hjärta till lilla mor?
,Alldeles finpolerat på ena sidan: 
 
 
och på andra sidan, rått- det är den sidan mamma tar fram för att beskydda sin avkomma i trängda situationer, den råa ruffa tuffa ytan på mammahjärtat.
Don´t mess with me, lixom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback