Vårsolsenergi

Bye, bye vintern säger min fyrbente gyllene gosse Macko :) Hello sunshine!! Idag är den här. Den efterlängtade vårsolen!
 
 
 
Jag fick div järntabletter & dyl häromveckan efter idoga svimningsattacker, men jag vet nog vad det är som behövs :) Sooooolen <3 Macko håller med, det vet jag. Minstra strimma sol i hela jättehagen så hittar han den & står & njuter.
 
Nu skall det produceras järnet i lilla verkstaden (örhängestillverkning pågår) & snart, snart går det äntligen att stå ute & jobba igen. Underbart! 
 
Kommer ni ihåg loggan ni skall hålla utkik efter i påsk ;) Jag har haft operation rundringning till media idag, så nu hoppas vi att tidningarna skall hjälpa oss att informera läsarna. 
Humleslingans Konstnärsgille, konstrunda i påsk! I år till förmån för Embla, kvinnojouren i Sölvesborg.
Och sen blir det en ordentlig vårstädning i Transformatorn, så jag kan slå upp portarna där igen. Bordet står i alla fall kvar, det flyttar man inte fram & tillbaka sådär i en handvändning ;) 
Önskar alla en trevig helg. Här skall det jobbas, men det går ju så lätt när solen skiner på oss :) 

Kommentarer
Synnøve Kjerstad säger:

Härlig blogg du har. Återkommer gärna.
kram från Norge.

Svar: Tack snälla du, vad glad jag blir!! Så trevligt om du vill följa med här på bloggen <3 Kram / Pia
Pia Lindberg

2016-03-11 | 14:58:56
Bloggadress: http://nabolandet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback