Påsken 2016 Bäckaskog Slott

Hela påskhelgen har besökarna avlöst varandra i en strid ström. Då gör det inget att vi utställare inte hinner sitta ner på hela dagen :) Trötta men nöjda & glada tackar vi för en fantastisk påsk på Bäckaskog Slott.
Stora fina ytor fick varje utställare.
Jag hade en vacker nisch där bl a Mats smidesljusstakar & mina knashönor fick bo, tills hönorna flög sin kos till nya ägare. Hoppas de trivs tillsammans :)
I bakgrunden från min plats syns Art By Helena´s härliga blomsterprakt.
Philip Willners visade sitt hantverk. 
Thomas & Theo Schiff höll till i rummet intill, kolla deras fina alster:
 
Och vad vore en påskutställning utan ägg ;) 
Maja Textil Design hade snyggaste återbruksdesignade klänningarna:
Denna är jag SÅ sjuk över:
Många flera fina utställare var där. En väldigt lyckad mix.
Idag är det segt i kroppen, men jag är verkligen nöjd & glad. Tackar fotograf Peter Wiktorsson för bilden på en sliten utställare ;) 
När jag körde hem en kväll var det så vacker solnedgång att jag var tvungen att stanna till & njuta. 
Nu skall jag försöka jobba ikapp.. Många nya beställningar lades till de tidigare under utställningen. Kul, kul!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback