Örhängen med handsmidd silverblomma & Diabaskula

Färdigställa det sista som skall med på utställningen, packa smycken & skulpturer, putsa silver & lasta displayer. Helst skall allt göras på en gång.
I morgon har jag mitt kontaktpersonsuppdrag och sedan är det redan skärtorsdagen, då påskens stora utställning skall sättas på Bäckaskog Slott. 
 
Jag har hållt mitt löfte och gjort ett litet avbrott från droppformen som jag jobbat med mycket i mina senaste smycken. Men med vårsolen (som ju alldeles kommit av sig igen) fick jag inspiration till en liten vårblomma att smycka örat med. Och så måste ju Diabasen komma med också, så klart. 
Naturligtvis går tankarna mycket till de drabbade av dagens bombdåd. Om allt hat och galenskap bara kunde få ett slut och kärleken få blomma fritt i världen <3 Låt oss alla lära oss respektera varandra, stor som liten, ljus som mörk, tvåbent som fyrbent, med eller utan vingar osv osv.  
Respekten för varandra har fungerat bra här bland våra skyddslingar, där hundar, katter, hönor, ankor, hästar & allt vad vi haft alla har samsats bra med varandra. Här vår förra hund, finaste Sensi med en liten kyckling. 
Och goaste colourpointpersern Akilles med en annan liten kyckling.
Gör som djuren- tyck om varandra <3 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback