Mycket firande, men ett nytt halsband har det hunnit bli ändå

Ljuvliga sommarkvällar. Kul med besök av fina Hanan och hennes härliga familj. Hanan (i gult) är min adept i integrationsprojektet, men det har vuxit till en vänskap långt utanför projektet, med hela familjen. 
Passar på att önska alla en fin nationaldag i morgon <3 
Så har vi varit på examensfest och firat en nybliven lärarinna. Mina bilder kan inte mästa sig med hennes egna, så titta gärna på 
https://www.instagram.com/rebbansrawfood/ 
Det var inte bakverk, det var konstverk som vi blev bjudna på. Och jag lovar, de smakar lika ljuvligt som de ser ut!
Och förresten, när vi nu är inne på Instagram.. följ gärna med mig också där ;) @lindbergdiabas hittar ni mig som.
 
Idag fyller vår lilla plutta 1 år. Hurra, hurra för vår älskade lilla Lexi <3 Tänk att det har hunnit gå snart ett helt år sedan vi fick hem den lilla sötnöten.
Idag har jag bakat pajer till imorgon. Då firar vi inte bara nationaldagen. Då firar vi mamma som fyller 70 år!!
Och så skickar vi en extra hälsning till Max lilla kusin som också firar fördelsedag imogon. 
Men lite jobb har hunnits med också. Jag har böjat på att presentera delatagarna i årets Gylsboda Festival. Hänger ni med via evenemanget uppdaterar jag med deltagarna där nu framöver:
Jo då, lite polerande har det också blivit. Den här tycker jag verkligen utstrålar harmoni!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback