Gylsboda Festival 2016 med fina minnen från den samma 2015

Jag la märke till att det var mycket kärleksfullt ute i trädgården idag.
  
En kärlskfull hyllning vill jag skicka till en enastående fin man som inte finns med oss längre. I går somnade Goro Suzuki in. Goro var den som först lånade ut sina verktyg & maskiner till mig när jag började jobba med Diabas, så att jag fick chansen att testa om det var något jag skulle satsa på. Jag är för alltid tacksam för allt. 
Förra årets Gylsboda Festival var Goro med och visade tavlorna han målat, sedan han inte längre kunde arbeta i sten efter en stroke. 
Max tyckte också mycket om Goros ödmjuka och vänliga personlighet. Här språkar de vid förra årets Gylsboda Festival.
Tack fina Goro. 
Vi försöker fortsätta i din anda.
Du kommer att finnas med i våra tankar när det snart är dags för detta årets Gylsboda Festival. 
Skyltarna skall sättas upp till helgen.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback