Annons programbladet för Osby Revyn

Ni som besökt Osbyrevyn på Borgen i Osby, spara gärna annonsen i programbladet:
 
Dagarna nu är inte mindre bråda än de var innan jul. Flera roliga beställningar som skall tillverkas & levereras, i morgon har vi ett viktigt möte ang projeket Sliperiet Gylsboda & igår var det kontaktpersonsuppdrag. 
 
Jag är ingen vän av kyla, men det är i alla fall trevligt med lite klart väder. Vissa trivs i alla fall.
Min säng som min far gjorde till mig för många år sedan får nytt liv igen nu. Roligt att kunna göra något för att hjälpa där det behövs! Våra härliga vänner från Syrien berättar saker som gör mig ännu mer besviken på människor här som inte vill se vilken verklighet de lever i. 
Tacksam att vi har generösa goda grannar som lånar oss släp att köra möblerna på & flera som hjälpt till att samla ihop lite saker <3  Tack!!
Vill också passa på att slå ett slag för raw desserter. Kanske nyårslöftet handlade om ett hälsosammare leverne? 
Men det behöver inte innebära att försaka allt som är gott. Här förenas det goda med det nyttiga. Vackra är de också. Finns att beställa, ni hittar @rebbansrawfood på instagram. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback