Lindberg Diabas & Silver hos Design Kartellet i Köpenhamn

Oj, oj, oj, så glest det blivit mellan ingläggen.
Helt galet mycket som händer, och som tar tiden i anspråk. 
 
Blir väldigt kort om några glimtar från de senaste dagarna:
 
IQ träffen med Kvinna Hjälper Kvinna var mycket trevlig. Det är ett mentorskap där vi som kvinnliga företagare är mentorer till invandrarkvinnor som vill starta företag. Min duktiga adept Hanan kommer att vara med på utställningen i Ubbaboda i slutet av April. 
Design Kartellet är en designbutik i Köpenhamn. De är nu emsamma om att ha saker från Lindberg Diabas & Silver till försäljning i Köpenhamn. Jätteroligt med det nya samarbetet! Mycket trevliga ägare som var här och hämtade saker. 
 
Helgen har varit smockfull med arbete i olika former. En trevlig kväll med goda vänner hann vi faktiskt också med.
 
En stor sorg kom med beskedet att morbrors underbara schäfer omkommit i en olycka. Alla våra tankar är med familjen. 
 
Idag fick jag fara till läkaren. Fullkomligt orkeslös & på väg att svimma flera gånger om dagen. Känner mig ungefär som vår lille glidare Flipper, fast han är fullt frisk, han är bara en mästare på att koppla av.
Det var mitt blodvärde som dykt igen. Blir spenat i smoothiesarna nu :) 
Har sällan skrattat så vid ett läkarbesök, har inte träffat denna läkaren förut. Han kunde inte begripa varför i hela världen jag inte ville äta djur. Och om jag nu tvunget inte skulle äta djur så kunde jag ju i alla fall äta kycklinglever, jag behövde ju inte äta kycklingen. Ni kan tänka att vi hade lite diskussioner, ha, ha. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback