Smyckesset silver och polerad Diabas

Nu kommer tiden då allt som jag skjutit på tills efter Gylsboda Festival skall göras.. Men igår fick jag göra ett uppehåll i arbetet.
 
Då hade jag äran att få vara med och följa konstnär Goro Suzuki till hans sista vila. Han ljusa minne lever för alltid i hans konst och i våra hjärtan.
 
Nu skall jag ta itu med beställningar, så ni som väntar inte skall behöva vänta toklänge. 
Ansökningshandlingarna angående Sliperiet skall också göras klara och förfarandet med att plocka in offerter är i full gång. Tömningsarbetet inne i Sliperiet har också påbörjats, vi lär inte bli sysslolösa. 
Vill ni bli medlemmar i föreningen Sliperiet Gylsboda? Alla är välkomna och det är naturligtvis inget krav att man är med och arbetar i projektet för att man är medlem. Skicka ett mail till vår kassör på [email protected] så får ni inbetalningsuppgifter och medlemsnummer. Tack!
 
Vad tycker ni om dethär setet, där jag skapat kring den runda formen på olika sätt. Jag skall hinna med att skapa lite nyheter till den stora Gallerinatten i Malmö i September också. Där kommer jag att ställa ut tillsammans med SÅ spännande utställare. Mer om det senare. 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback