Badrumsdetaljer i polerad Diabas

Nu landar Lexi & jag på soffan för att varva ner en stund innan vi gör som resten av familjen & går & knyter oss.
Lexi lär mig konsten att koppla av totalt. Hon är riktigt bra på det!
 
En hel del pappersarbete är avbetat & det är SÅ skönt!! Nu går vi in i en tid av spänd väntan efter att ansökan till Leader för Sliepriets räkning är inskickad. 
 
Gläder mig åt det finfina reportaget som varit i Norra Skåne. Så glad & tacksam över de fina orden från de härliga deltagarna på Gylsboda Festival.
5 Augusti 2017 kör vi igen :) "Save the date" <3 
 
Då skall vi kunna visa lite mer i Sliperiet. Redan nu ser det ett snäpp bättre ut där inne! 
Igår fick jag se badrumsdetaljer som jag gjort i Diabas, monterade hos beställaren. Kul att få se det färdiga resultatet. 
Handdukshängare i polerad Diabas:
Det blev snyggt på väggen i det mycket smakfulla badrummet.
Och så en polerad Diabashylla i duschen:
Riktigt roligt att få se det monterat. 
 
Ikväll har vi avslutat helgen med en härlig kväll med trevligt sällskap vid finaste grillplatsen. Gylsboda <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback