Hamrat silver & rå diabas, en oslagbar kombination i mina ögon.

Idag blev det tidig uppstigning för att skjutsa fadern till sjukhuset. Tidiga mornar är annars inte min bästa gren. Men med perfekt timing tyckte valpen att det var uppstigningsdags idag, så det gick kvickt & lätt att komma upp. 
Man vill ju lixom inte riskera några inomhusolyckshändelser. Fast hon är väldigt duktig med det, måste jag säga.
 
Sen var det rackarns så populär man blev, stående där utanför sjukhuset en stund & väntade med lilla valpen. ALLA stannade till för att prata en stund. Eller ja, kanske det inte var jag som var så poppis då.. kanske det mer var så att lilla valpen drog till sig gammal som ung. Så om någon av er känner sig ensam, jag säger bara hundtricket, det funkar ;) 
Ja, ja, där lär man aldrig komma i närheten av popularitet. Meeen.. flera av dagens besökare i Transformatorn har tyckt om min saker, så jag är glad i alla fall. Jag har dessutom hunnit få klart ett nytt set som sitter som en smäck i nya fina smyckesasken. Kul med all uppskattning från kunder för de nya askarna, tack!!
Hamrat silver & rå Diabas, jag tröttnar aldrig på den kombinationen.
Med det önskar jag er alla en trevlig helg.
Här blir det i vanlig ordning en hel del arbete som gäller. Fast faktiskt lite klackarna i taket också, med fest på lördag kväll. Och på söndag em skall jag minsann ta ledigt!! Då bär det till Malmö Opera för att se Top Hat i trevigt sällskap, tjohooo vad gött!!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback