Diabasskulptur med hjärta på Alla Helgons Dag <3

Ok, nu snurrar det lite snabbt här & då blir bloggen lidande. Det blir en snabb uppdatering..
 
Några bilder från den trevliga invigningen av Erika Personal Training:
Erika instruerar i fina lokalen, såhär gör ni knäböj:
Coola fondväggen:
Li
Lite av vad jag visade:
och lite av Rebeckas råa godsaker:
En superlyckad kväll & shit vad fint där är!! Tom nästan så jag blev alldeles träningssugen!!
 
Idag tänker vi lite extra på våra kära som inte är med oss här längre. Alla Helgons Dag.
Igår kom  vi först till en olycksplats, där en hund blivit påkörd. En jämthund, percis som Lexi. Hunden var mycket svårt skadad och jag la mig i diket hos henne för att lugna och det fungerade bra. Där låg vi tills Max fått tag i husse och matte som kom och tog henne till veterinär. Tyvärr gick det inte att rädda henne. Vi tänker mycket på henne idag.
Nya Diabasbrottet i Biskopsgården invigdes idag, i Emmaboda Granits regi. Mer ljus på Diabasen, toppen! Får bli mer om detta en annan dag, måste bort i Transformatorn nu..
Förresten, någon demonstrerade sitt ointresse vid invigningen idag.. Goa lilla Lexi :)
Ha en fortsatt fin helg, var rädda om er & varandra <3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback