Ormring i silver & Diabas

Kan man inte göra en ring som slingar sig som en orm längst fingret, fick jag en fråga om. Det kan man ju så klart & man kan göra det på en mängd olika sätt. Detta blev mitt sätt.
 
Just nu är det mycket armband som gått åt, så jag jobbar med att fylla på med nya, så det skall finnas lite att välja på för alla som flaggat för att de vill komma & titta på presenter till nybakade studenter & annat. Hade tänkt att jag skulle visa ett nytt armband idag, men nu vill inte datorn importera bilder från telefonen. Det får bli en annan dag när tekniken är med mig.  (mest troligt att det är handhavandefel, egentligen..)
 
I brist på andra bilder för dagen tar vi en idolbild från tidigare i veckan. Tilda. 13 år gammal & still going strong. Visst är hon fin?!
Ha en fortsatt skön helg! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback