Affischen till Gylsboda Festival 2015 är klar!

Nu blir det några hektiska dagar, så det blir nog sparsamt med bloggandet. I morgon skall allt göras klart till torsdagens sällskap som kommer till transformatorn och till lilla verkstaden. Ett möte i min roll som Queeniaambassadör skall också hinnas med, och så har jag mitt kontaktpersonsuppdrag när det är onsdag. 
Torsdag kommer gruppen som skall ha personaldag här ute, fredag sätter vi utställning i Bromölla, lördag är jag på HKG´s samlingsutställning på Ivögården och på söndag är det vernissage på Ifö Industrimuseum för min & Karin Linderoths utställning. 
Mellan varven jobbar jag på med beställningarna, så klart.
Och så fortsätter planeringen för Gylsboda Festival. De flesta deltagarna är presenterade i tidigare inlägg, men här kommer en rykande färsk nyhet: Handgjorda miljövänliga rapsljus från Luna Organic! Traditionella ljus avger utsläpp som inte är hälsosamma för oss & för miljön. Dessa ljus är helt naturliga, ofarliga & miljövänligt producerade. Underbart att kunna ladda upp med sådana ljus inför höstrusket (hade varit fint med lite sådana redan nu, när vädret bestämt sig för att bjuda på vårrusk!). Sen var det fullt på affischen, men flera spännande utställare & överraskningar kommer att dyka upp. Bl a är det superkul att ChrisJorn kommer att ställa ut sina vackra skulpturer. 
Såg ni TV4 i morse? Bästa armbrytarparet som efter SM framgångarna laddar för VM i Malaysia, samtidigt som de planerar för sitt sommarbröllop. Snyggingarnas smycken har jag haft äran att göra :) 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback