Knashönor i keramik på Diabasfot

Ja jösses, hur tänkte jag när jag planerade denna våren?!
Oh my, what was I thinking when I planned this spring?!
 
Jag har en hel hög med jobb som måste vara klart innan påskutställningen och vad väljer jag då att göra helgen innan utställningen? Jo, se då blir det en långweekend i London! Perfekt timing. Men det skall naturligtvis bli superkul & på något sätt så skall allt hinna bli klart. Det finns ju trots allt 24 timmar på dygnet ;)
Chilla lite, morsan, tycker Acke & Kvacke & det är ju lätt för dem att tycka!! Guppa omkring & få allt serverat är ungefär vad de gör om dagarna. Men det är ju helt ok när man är så extremt charmig som de är.
Mitt i detta hoppar jag på att bli Queenia ambassadör, sitta med i fotbollsherrsektionen i LGIF, tackar ja till fler utställningar & nya återförsäljare.. Jo men det blir nog bra detta :)
I have a whole bunch of jobs that must be completed before Easter exhibition and what do I choose to do the weekend before the show? Yepp, then it´ll be a long weekend in London! Perfect timing. But it will of course be super nice & somehow I will make it to get it all done in time. After all, there are 24 hours of the day ;) Chill out, mom, Acke & Kvacke seems to think. Sure, easy for them to say!!
In the middle of this I say yes to become an Queenia ambassador, I say yes to work with the men's football section of LGIF, I´ve accepted new exhibitions and I´ve said yes to new retailers .. Well, it´ll probably be a grate spring :)
 
 
Ankpojkarna tycker naturligtvis att knashönorna hade varit coolare om de varit knasmyskankor istället, men de får väl vara ok ändå.
Dessa ska få hänga med på påskutställningen.
Of couse the duck boys think that the weird hens had been cooler if they´d been weird musk ducks instead.
I'll bring those to the Easter exhibition.
 
Jag passar på att påminna igen om hur ni hittar oss alla under Humleslingans Konstnärsgilles konstrunda i Påsk.
Länken visar vägen:
I´d like to remind you of how to find us at our art association exhibition this Easter.
This link will show you the way:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback