Regnsommar & halsband med Diabas & hjärta i silver.

Vårt svenska sommarväder fortsätter på inslagen bana. 
När jag kikar ut från lilla verkstaden ser det allt som oftast ut såhär.
Midsommarfton gick i samma stil, varierade mellan duggregn & ösregn. Men firandet blev ändå trevligt hos goda vänner, trevligt sällskap och mycket god mat. 
 
 
 
Jag fortsätter planera för att den 1 Augusti skall bli en dag som bjuder på något för alla
och knåpar vidare i verkstaden. Snart skall det sättar utställning på Osby konsthall. I veckan skall jag försöka få klart ett set att ha med på den utställningen. Detta halsband med mattpolerad Diabas och ett hamrat hjärta i silver skall jag ha med i G.a Transformatorn. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback