Halsband mattpolerad Diabas & silver. Så har sommarutställningen öppnat.

Ett halsband som jag gjorde klart i fredags studsade direkt iväg till trevliga kunder som var på jakt efter studentpresent. 
Lördagen var det mest djuren & lite jobb som jag hann med på fm, sedan var det något så ovanligt som lite ledigt på em! Nationaldagen sammanfaller med födelsedag för flera i släkten. Bl a mamma Ulla. I år överraskade vi med att ta med dem till Vägga fiskrestaurang. Det blev riktigt lyckat, solen lyste & det var mycket att fira!!
Från vänster systerson Jesper, svåger Ola, syster Åsa, mamma Ulla, systerdotter Sandra & sist "minstingen" Max.
Sen var det till att hem & dyka in i verkstaden igen.
Söndagen bjöd på fotboll i ishavsvindar när Max spelade i Vinnö, sedan for vi direkt till Bromölla & plockade ner utställningen där. Plockade upp den genast i G:a Transformatorn så idag har sommarutställningen slagit upp portarna. Titta in, vet jag!
Nu hälsar vi välkomna under hela sommaren med visning av mitt Diabas & silver & Mette Aarres härliga emaljtavlor. 
Bara slå en pling till mig på mobilnr 0703 109162 så kommer jag på studs & öppnar, om jag inte redan är på plats. Så får ni se mer av utställningen än den här lilla tjuvtitten ;) 
Fick en riktigt bra start på årets sommarutställnig med trevliga besökareidag, härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback