Glad Midsommar med en midsommarkvist av silver & Diabas kring halsen.

Glad Midsommar önskar jag er alla.
Ser ut som vi får trotsa vädret & ge oss ut i regnställ & rejäla gummistövlar, men vad gör väl det när vi lever & har hälsan. Rent materiellt har vi inte superflyt just nu. I tisdags var ena bilen tvärdöd & i onsdags när jag var på väg hem från Osby dog den andra bilen. Lyckligtvis är vi ju nu så lyckligt lottade att vi har underbara grannar som rycker ut & bogserar hem vraket. Bilen också ;) Det är vi tacksamma för. 
Idag har det blivit regniga cykelturer till & från Lönsboda, men oj så gott det luktade av hundkex & lupiner längst med vägen! Det hade jag ju missat om jag suttit i en bil.
Jag har gjort en speciell midsommarkvist att ha kring halsen. Blad & halsband i silver, med en polerad Diabaskula i ena änden.
 
Ser fram emot att fira med goda vänner, det skall bli riktigt härligt. 
 
Måste bara visa lille Flipper när han poserar för en selfie. Kolla in pussmunnen, han har nog sett för mycket på tejer som lägger ut selfies med putande munnar :)
Fast egentligen är det så att han gör den minen när Max kliar honom under magen. Söt är han i alla fall.
 
Glad Midsommar!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback