Fisklykta i Diabas & Sveriges Radio på besök i Transformatorn.

Den årliga sommarfesten med Gylsbodas fiskeförening gick av stapeln i lördags. Alltid lika mysigt med dessa härliga människor!
Jag gjorde en lotterivinst som jag tänkte kunde passa till fiskefolket. Kul att se en nöjd & glad vinnare.
Så fortsätter fixandet till 1 Augusti. En sort till klar till skogscafét. Eller njae, kanske jag gör några plåtar till av dem, för säkerhets skull ;) 
Nu hänger vi på höjden i Transformatorn. Pierre Nissons vackra målningar pryder väggarna ovanför Mettes härliga emaljtavlor. Härligt med all färg, funkar perfekt till mina Diabas & silver alster. 
Idag fick jag trevligt besök av Radio Kristianstad som direktsände från Transformatorn. Supertrevlig journalist och tekniker. 
Här direktsänder Wivan-Kristina Sandberg när hon ställer frågor som jag försöker hitta någotlunda vettiga svar på i rappet. Puh, inte mycket till betänketid liksom, när det sänds direkt. Lätt & komma på efteråt vad man skulle sagt.. men, men. I alla fall har flera av dagens besökare varit gäster som kom efter att ha lyssnat på radion, så det var ju kul! 
Foto:Sveriges Radio
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback