Dibasfot till träkonstruktion

Sötbesök av finaste sorten. Max & Nox i bustagen. Lille Max till vänster är bara 9 veckor gammal, charmiga som få är de båda två.
Fina goa Acke har flyttat till sin nya flickvän idag. Jobbigt att säga hejdå, men jag vet att han får det bra och det är för ensamt för honom här sedan kompisen dog.
Annars har det varit diverse trevligt födelsedagsfirande i helgen & resten av tiden blir det bakande & fixande av vägvisningsskyltar osv till Gylsboda Festival och planering av tisdagens pressträff. Mycket nattligt bakande blir det, när dagarna inte vill räcka till. 
I Transformatorn har jag satt upp lite mer av det fina displaymaterialet jag fick tag i från guldsmedjan i Köpenhamn.
Stenen till den tyska konstnären är nästan klar. Jag har polerat den på en sida & gjort urtag där träkonstruktionerna passar att sättas ner. Sedan skall en glaskula placeras i öppningen där uppe i träkonstruktionerna. De är gjorda av körsbärsträd, men jag vill inte ta bort bubbelplatsen & rískera att skada dem. så det är lite svårt att se på bilden. Det har varit en utmaning att få urtagen rätt, men nu skall det fungera att placera den stora glaskulan i träkonstruktionen.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback