Setet växer vidare- halsband, armband & ring i Diabas & silver klara

Sådär, ringen också klar, nu är det bara örhängena kvar innan setet är komplett.
There, the ring also done, now it's just the earrings to go before the set is complete.
 
Idag fyller älskade ungen 15 år, hur nu det gått till??!? Dagen firar han i Falun där han & pappa är & tittar på VM skidåkarna. Känns verkligen konstigt att inte få pussa honom på födelsedagen, men jag får försöka hålla mig någon dag till. Själv låter han i alla fall väldigt nöjd & glad i telefonen.
Today our beloved son turns fifteen, how did that happen??!? The day he´s celebrating in Falun, where he & dad's watching the World Cup skiers. Feels really weird not get to give him his a happy birthday kiss, but I'll try to bear to wait a few more days. Anyway, he sounds very satisfied and happy in the phone.
 
Ja, och jag jobbar väl vidare då i lilla verkstaden :)
And for me- lets keep working in my little workshop :)
 
 
 
 
 
Har faktiskt slitit mig lite från verkstaden också & träffat kompisar & haft trevligt, så det är inte SÅ synd om mig att jag är alldeles ensam & övergiven när resten av familjen är i Falun & rorar sig ;)
I have actually slinked off a little bit from the workshop too meet with friends & had a nice time, so it's actually not that sorry for me that I'm all alone and abandoned when the rest of the family is in Falun having fun ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback