Naturens återtåg bland Diabasblocken

Veckan som gått har varit intressant och händelserik. Bloggandet har inte hunnits med & ikväll när jag skulle ta tag i det vill det inte som jag vill (inget förvånande, vi sliter på vår stackars support så han säger nog snart upp sig som support & granne.. ). Jag lyckas inte ladda upp några nya bilder. Så det blir inga exempel på nya arbeten den här gången. Däremot kan jag visa en bild som jag laddat upp tidigare. Den vackra & lite mysitska miljön utanför G:a Transformatorn, där naturen gjort sitt återtåg efter Diabasbrytningen & skapat en mycket speciell & vacker miljö.
Jag tycker bilden är helt underbar. Jag fick den från trevliga kunder, fotograf Christer Andersson med familj, som var på besök i Transformatorn. 
Flera intressanta möten har veckan bjudit & i morgon blir det ett nytt möte för att diskutera kommande utvecklingsmöjligheter som involverar flera olika intressenter i Gylsboda.  
En designbutik i Köpenhamn har kontaktat mig & önskar starta ett samarbete. Kul! Mycket som händer & många intressanta frågeställningar att titta på nu.
 
Idag har jag stått ute & polerat sten i solskenet. Gött!!
 
Lexi växer & bjuder oss många goda skratt med alla sina upptåg. Många av hennes upptåg inbegriper illaluktande objekt. Idag nöjde hon sig inte med att äta, utan kletade in sig i det illaluktande. Så idag har lilla valpen badat- igen.
Stackars Mats har fått bältros, verkar ganska plågsamt. Skall göra mitt bästa för att undvika det. Önskar er en trevlig helg & på återhörande när jag fått ordning på bildhanteringen till bloggen igen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback