Helikopterfärd & gästskapare i lilla verkstaden.

Max & Lexi inspekterar den stora insekten som landat i hästhagen. 
Sen hade Max, kompisen August & jag lyckan att få åka med. Bland det häftigaste vi gjort!! Wiihooo, så kul det var, SÅÅÅ tacksam till piloterna Mathias & Martin! Här är Max & August klara för start:
Gylsboda från ovan, med Transformatorn till vänster & gamla brottet skymtande bland alla granar:
Så flög vi över Hägghults Diabasbrott:
Lönsboda passerade vi på vägen:
Så en sväng över Tosthult, min barndoms by:
och här har vi bl a vårt hus i Gylsboda:
Mycket skog & mycket vatten ser man uppifrån. Dethär gör vi gärna om :) 
 
Ja visst, nog jobbas det också, med båda fötterna på marken efter flygturen. Ett härligt sällskap som hade möhippa för en blivande brud bokade besök. Bruden visste inte alls vad som skulle hända så vi skrämde först stackaren att det skulle dykas i gamla brottet & sedan klättras i nya brottet.
Men vi begav oss till lilla verkstaden där bruden fick vara med & tillverka sitt smycke som hon just gjort klart & hängt kring halsen här:
Det var kul & jag hoppas bruden trivs i sitt smycke & att det blir ett långt & lyckligt äktenskap.
 
Idag har jag haft flera intressanta & givande möten i Transformatorn med diskussioner om kommande projekt & idéer. Känns som en spännande framtid vi går till mötes! Fick förfrågan om att hålla föredrag också. Ja men varför inte, det får vi testa det också :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback