Silverängel med Diabashjärta

En silverängel med hjärtlig Diabas kommer här med en önskan om att vårvärmen skall komma tillbaka. Visst är hon näpen den lilla ängeln med sitt lilla mattpolerade Diabashjärta.
Den kom ju alldeles av sig, vårvärmen!
Tänkte ni på bakgrunden till änglasmycket? Ett gammalt slitet fönster. Jag tycker det är så vackert med slitna gamla fönster. Nu behöver jag en ny monter att sätta hos en ny återförsäljare. Vad tror ni om att bygga en monter med en dörr av ett gammalt fönster? Det tror jag kunde bli riktigt snyggt! Det är inte någon av er härliga läsare som har ett gammalt fönster stående i något uthus, som ni skulle vilja bi av med? Gärna riktigt skabbigt & slitet. I så fall får ni gärna skriva en rad ;)
 
Igår träffades arbetsgruppen för Queenia för att diskutera höstens aktiviteter, samt förbereda för en infofolder om Queenia. Ett kreativit & kul gäng som jag har glädjen att samarbeta med: Anna Odebäck från Shieldmaid (här i egendesignade smycken, mycket snygga!), Sofie Billsten från Peccorino och Anita B Svensson som är verksamhetsledare för GN/Queenia. Å mina smycken är också från egen produktion, så klart. Som ni ser arbetar vi flitigt. Effektiva som tusan, kaffestund under arbetet :)
Nu skall jag hasta vidare på möte i ett annat forum. Det blir alldeles för lite tid i verkstaden denna veckan! 
Vi har en ny tillfällig praktikant förresten. Men han får mest hänga med på möten & sådant, inte så himla kul tycker han. Chillar hellre i soffan med Max då. Valle heter den lilla knähunden.
Finally a question for my english readers.. Would it be ok for you to use google translate? Or do you want me to continue to do my translation? It would save me some time, but if you prefer that I write in english too please let me and I will do it! Thank you!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback