Silvertulpan med Diabas & Våryra i Killeberg.

Då var en personlig favorit packad & på väg med post till beställaren i Uddevalla. I min logga ser ni att jag tycker om tulpanformen..
I´ve sent one of my personal favourites to a customer today. You can see on my logo that I like the tulip shape.
 
 
Nu får jag börja fundera på vad jag skall plocka med att visa på lördagens Våryra i Killeberg. Hoppas många besökare kommer & tittar på allt som kommer att hända där. 
Now I´ve got to start thinking of what to bring to the springmarket in Killeberg this saturday.
 
Har jag nämnt att jag har världens goaste katt? Ja, det har jag nog nämnt, ett antal gånger :) Akilles, vilken kung han är! Märker direkt när något inte är riktigt som det skall.
Han skickar en stor kram till nära & kära som behöver den lite extra just nu. Kram!
Have I ever mentioned that I have the most wonderful cat ever? Well, I guess I have mentioned that quite a few times :) Akilles, this little king of the house! He knows at once when something´s not quite alright. He sends a big hug to our close ones who needs it a little extra right now. Hugs!
 
 

Kommentarer
Sandra säger:

Kram på dig Akilles!

Svar: Akilles skickar en puss tillbaka!
Pia Lindberg

2014-05-22 | 22:51:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback