Silverring med fyrkantig Diabas och Queenianytt

Skulle ju göra några olika silverringar med infattad Diabas. Den förra blev med rund polerad Diabas
I´ve been working on a few different silverrings with Diabase decorations. Tha last one was with a polished Diabase pearl
 
 
medan den senaste fick en fyrkantig polerad Diabas.
and here´s my latest, with a polished square Diabase. 
 
 
 
 
 
 
 
 
Det var de mera klassiska. Nu håller jag på med en större, av denna typen
Those are more classic rings, but now I´m working on a bigger one, more of this type
 
  som går över två fingrar, men den jag arbetar på nu kommer att ha ett stort rått Diabashjärta längst ut, mera rufft stuk över den. 
which goes over two fingers, and I will put a big raw Diabase heart as a decoration on it, it will be a pretty rough one.
 
Som sällskap i verkstaden har jag denna lilla, men naggande goda, påse:
This little bag makes me company in my workshop.
 
 
Rekommenderas varmt, grymt goda & dessutom nyttiga! Finns att beställa på 
They are so tasy & best of all, they are all healthy! Can be ordered from
 
Så har jag halkat in på ett bananskal som kontaktperson för Queenia i vårt område. Mer om detta finns att läsa på 
I´ve slipped on a banana skin and that´s how I became the contact person for our area for Queenia. You can read more about that at the link above.
 
Queenia:
Pia Lindberg, Kontaktperson, Osby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback