Kungalänk med Diabashänge och en rättelse!

Just klar med denna kungalänk, 50 cm lång, gjord av 1,2 mm silvertråd & med en polerad Diabas som hänge.
 
I´ve just finished this necklace, length 50 cm, made från 1,2 mm silverthread. The pendant is a polished Diabase. 
 
 
 
Rawfoodgodisarna jag skrev om i mitt förra ilägg blev riktigt goda. Bäst av allt är att de innehåller inga onödiga tillsatser och de är garanterat fria från palmolja. Det är väldigt många av godissorterna i affären som innehåller palmolja och jag vill inte bidra till att de arter (tex orangutangen & sumatratigern) som redan är hotade förlorar sin värdefulla livsmiljö, bara för att jag skall äta godis.
 
Så får jag be om ursäkt för att jag länkade fel i mitt förra inlägg, råvarorna är beställda från http://www.ravarubutiken.se/  och inget annat, där det finns massor av bra produkter.
 
The rawfoodcandy I made the other day were really tasty. Best of all is that I know whats in them, no unnecessary additives and most importent, there ´s no palm oil used. Most candy in the store includes palm oil, and I don´t want to support the wasting of life important habitat for so many animals, such as orangutan, tiger and many others.
 
Finally, I´d like to appologize for, and adjust a misstake from the other day. The link from where we buy the products should be http://www.ravarubutiken.se/ 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback