Set örhängen, ring & halsband i polerad porfyr & silver.

Bråda dagar. Det är mycket guidningar i Svarta Bergen nu & det är ju jätteroligt att det är så välbesökt. 
Så silversmidandet & Diabaspolerandet varvas med att ta emot alla trevliga besökare som letar sig ut till min lilla verkstad & med turer till Hägghult för att träffa massor av härliga besökare som bokat guidade turer.
Ni som väntar på att era beställningar ska bli klara- de kommer, jag tar dem i tur & ordning så fort det bara går.
Busy days filled with a mix of giving conducted tours, working in my workshop and takeing care of my visitors there. Those of you waiting to get your orders done- I´m working on them in the right order as fast as I can. 
 
 
Nu är örhängena klara, till Porfyrsetet.
The porphyry set is now complete, since the earrings are done. 
 
 
 
Flipper & Herkules stod & kliade varandra så gulligt när Max & jag kom ner till hästarna igår. Jag plockade fram mobilen för att ta en bild av dem där de stod, stor & liten & kliade varandras halsar. Men jag hann naturligtvis inte ta någon bild förrän Flipper kom fram till oss & ville kela istället.
Flipper and Herkules were so cute, standing and itching each others necks when Max and I got there, but before I got the camera out of my pocket Flipper came to meet us and ask us to pet him instead. 
 
Nu skall jag ut & arbeta vidare på en specialbeställning, en silverbrosch med text. Mer om den när den är klar.
Now I´ll go out to work on a special ordered silver brooch. More about that when it´s done.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback