Polerad Diabasskål

 Ikväll är det dags för keramikande igen. Jag skall försöka knåpa ihop en höna som jag fått beställning på. 
Men först skall jag leverera en Diabasskål. Denhär:
 
 
 
De polerade skålarna är svåra att fota för den som inte kan.. Allt speglar ju sig i den blanka ytan. Jag får anlita Rebecka Creates när det skall tas ordentliga bilder på sådana saker :)
 
Ute blåser det så det känns mycket kallare än det egentligen är. Macko längtar nog också efter sol & värme.
 
 
Sensi tycker det är ganska kul med snön. Häromdagen träffade hon en liten unghund & då märktes det att Sensi börjar bli lite till åren. Hon var inte lika pigg på bus som den lilla unghunden var.
 
 
Nehej, nu får jag sätta fart.
Ha det gott!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback