Keramikskål

Hoppas ni, precis som vi, har haft fina dagar under helgerna med släkt & vänner.
 
Men nu är jag riktigt sugen på att sätta "tänderna" (eller kanske snarare vinkelslipen) i en sten igen. Verkligheten är snarare att jag måste sätta tänderna i en del pappersarbete, men det är inte alls lika kul att tänka på.
 
Här är ännu en julklappsbeställning som jag inte visat förut:
 
Jag var orolig över glaseringen när jag gjort den, men den blev riktigt läcker!!
 
Ballongceremonin till minne av Jonna och andra som sakas bland oss blev fin, många svävande lyktor steg mot skyn för dem.
 
Efter alla helgdagar med alltför mycket god mat tar vi nu nya tag och välkomnar 2014 med hopp om att det blir ett bra år för alla & envar.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback