Silverarmband kungalänk med polerad Diabaskula.

Oj så uppvaktad jag belv igår. Blir ju alldeles rörd! Och jag som inte ens fyller år längre (slutade med det när vi fick sonen :) Med alla fina vänner & överraskningar som dök upp kunde man ju nästan tro att jag fyllde jämnt. Men 29 är ju inte alls jämnt.
Kolla bara denna coola koftan syrran med familj kom med:
 
Störtskön!
 
Och idag har jag njutit supergott te med kanel & pepparsmak, en riktig höjdare.
 
I lilla verkstaden knåpar jag på så fort jag bara hinner. Här ett armband med kungakedja med polerad Diabaskula som dekoration. Det är verkligen rogivande att sitta & knipsa ihop alla de små silverringarna i rätt mönster, efter att ha snurrat & sågat upp dem.
 
 
 
 
Idag har Max spelat sin första innebandymatch. Jag som förut inte gillat kolla på sport började gå på matcher när han började spela fotboll & det var ju hur kul & spännande som helst. Och det var likadant med innebandyn, nästan ännu roligare!! Full fart, duktiga grabbar! Max är den suddigaste grabben i rött på bilden.
 
 
Ha en trevlig lördagskväll. Ikväll håller vi tummarna för Sanna Nielsen!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback